********* ********************** DSV Blog: D S V - Song of the Day (Εverybody's Fool)

Δευτέρα, Νοεμβρίου 09, 2009

D S V - Song of the Day (Εverybody's Fool)

Μετά από αυτό το έντονα φορτισμένο Σαββατοκύριακο θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους προσωπικά.

Το έκανα και μέσα από το Βίντεο σε όσους με τίμησαν στο Blog μου, αλλά σήμερα θέλω να σταθώ ιδιαίτερα σε δύο φίλες. Είδατε, δεν έγραψα FB-Friends αλλά φίλες.

Από ένα σημείο και μετά το FB είναι περιττό όταν έχεις τέτοιο δέσιμο. Και αναφέρομαι στην Κάκια Τσάτσου και στην Eleni Vamvaka.

Αλήθεια νομίζω ότι αν το Blog μου έχει 10 κολώνες να στηρίζεται, οι 2 από αυτές ανήκουν στις 2 φίλες μου. Έχουν διαβάσει σχεδόν όλες τις αναρτήσεις (σε όσες βέβαια μπορούσαν) αλλά δεν μείναν εκεί. Μου έστελναν μηνύματα ενθαρρυντικά. Μου λέγαν πόσο πολύ τις αγγίζουν αυτά που γράφω αλλά και τα τραγούδια που βάζω. Σχολίαζαν προτάσεις του κειμένου μου, ακόμα και Λέξεις που τις εξέφραζαν. Ακόμα και το κόμμα που έβαζα. Αλλά πάλι δεν μέναν εκεί. Κοινοποιούσαν με χαρά τις αναρτήσεις μου γράφοντας πολλές φορές τέτοια σχόλια που με έκαναν να κοκκινίζω.

Βέβαια δεν το έκαναν μόνο και μόνο για να με ευχαριστήσουν. Το ένιωθα έντονα ότι το έκαναν γιατί τις άρεσε και τις ευχαριστούσε. Θα το καταλάβαινα αν το έκαναν πλαστά. Συμμετείχαν επειδή πολύ απλά το Γούσταραν και το απολάμβαναν. Και υπήρχαν και φορές που και η Κάκια μου έγραφε " Πφφφ " για μερικά Hip Hop που δεν της άρεσαν (αλλά παραδέχεται στα περισσότερα τους στίχους) αλλά και η Ελένη που μου έγραψε ότι δεν περίμενε ποτέ από εμένα να αναρτήσω βίντεο με μια συγκεκριμένη μοντέλα - τραγουδίστρια. Και για τον λόγο που το έκανε, το κατάλαβα και είχε δίκιο !!! Αλλά και δίκιο να μην είχε το έκανε καλοπροαίρετα και θα το δεχόμουν.

Άλλα σχεδόν όλες τις φορές ταυτιζόμασταν γιατί είχαμε κοινά ενδιαφέροντα και κοινές κοσμοθεωρίες !!!

Έτσι ήρθαν και οι φίλες τους και φίλοι τους.... η Ιφιγένεια, η Τίνα, η Ελίνα η Μάρα και άλλοι πολλοί. Όλα αυτά τα έκαναν χωρίς να τους το ζητήσω. Έτσι απλόχερα... χωρίς δισταγμό με μια έκδηλη ευχαρίστηση !!!

Μιλήσαμε με τις ώρες... ανταλλάξαμε ατέλειωτα μηνύματα και νιώθω ότι τις γνωρίζω καλά. Βέβαια με την Κάκια έχω βρεθεί και από κοντά, και την Ελένη έχω σκοπό να την γνωρίσω όσο πιο σύντομα γίνεται. Άλλωστε έχω να δω και άλλους Θεσσαλονικιούς φίλους.

Και με την ευκαιρία, θα ήθελα να κάνω μία πρόταση σε όσους θέλουν να συμμετέχουν στο Blog μου. Θα ήθελα οι 2 κολώνες να γίνουν περισσότερες... και ήδη έχει αρχίσει να γίνεται. Θα καταλάβετε όταν θα διαβάσετε την επόμενη ανάρτηση από μία γλυκιά Θεσσαλονικιά φίλη. Κανονικά δεν θα έπρεπε να την βάλω, γιατί με εκθειάζει, αλλά δεν γίνεται. Της το υποσχέθηκα... και ποτέ δεν παίρνω πίσω τον λόγο μου. Άλλωστε εγώ της ζήτησα να γράψει κάτι, αλλά όχι για μένα βέβαια. Αυτή έτσι ένιωσε... και όταν ο άλλος έτσι ΝΙΩΘΕΙ εγώ πάντα θα το Υποδέχομαι ευχάριστα !!!

Τώρα λοιπόν που αισθάνομαι ότι το Blog έχει πατήσει γερά στα πόδια του, θα βάλω μία στήλη η οποία θα περιέχει το τραγούδι που εκείνη την ημέρα ακούω περισσότερο. Είναι μέρες που μπορεί για κάποιο λόγο ή τυχαία, να ακούω κάποιο τραγούδι πολλές φορές. Ε, αυτό το τραγούδι θέλω να το κρατήσω για να το θυμάμαι. Θα το βάζω λοιπόν στο Blog μου, και θα το ονομάζω... " Τραγούδι της Ημέρας ". Αλλά επειδή μου θυμίζει το " Πιάτο της Ημέρας ", το μεταφράζω στα Αγγλικά " D S V - Song of the Day ".

Σήμερα λοιπόν το D S V - Song of the Day είναι το " Everybody's Fool " των Evanescence... που τα χώνει πολύ !!!

Σας ευχαριστώ και πάλι...



Ε v e r y b o d y ' s .. F o o l

Perfect by nature
Icons of self indulgence
Just what we all need
More lies about a world that

Never was and never will be
Have you no shame? Don't you see me?
You know you've got everybody fooled

Look here she comes now
Bow down and stare in wonder
Oh how we love you
No flaws when you're pretending
but now I know she

Never was and never will be
You don't know how you've betrayed me
And somehow you've got everybody fooled

Without the mask
Where will you hide?
Can't find yourself
Lost in your lie

I know the truth now
I know who you are
And I don't love you anymore

It never was and never will be
You don't know how you've betrayed me
And somehow you've got everybody fooled

Never was and never will be
You're not real and you can't save me
Somehow now you're everybody's fool



Share to Facebook (Αν θέλετε να κάνετε Share μόνο τη συγκεκριμένη Ανάρτηση, τότε κάνετε κλικ στον Τίτλο της και μετά πατάτε το κουμπί του Share)

Bookmark and Share
Για σχόλια πατήστε στην λέξη .... " σχόλια "

Δεν υπάρχουν σχόλια: