********* ********************** DSV Blog: Να 'σαι κορίτσι μου καλά, κι όταν ζητάς τον άνθρωπό σου, θα είμαι κάπου εκεί κοντά, ο (Ψηφιακός) φύλακας ο Άγγελός σου...

Παρασκευή, Νοεμβρίου 20, 2009

Να 'σαι κορίτσι μου καλά, κι όταν ζητάς τον άνθρωπό σου, θα είμαι κάπου εκεί κοντά, ο (Ψηφιακός) φύλακας ο Άγγελός σου...


Θυμάστε που τα λέγαμε με την Ιφιγένεια για την Ευτυχία του Ανθρώπου.... Κλικ Εδώ...

Ιφιγένεια ακόμα είμαι "Μόνος" χωρίς Κοπέλα εννοώ αλλά την Ευτυχία που νιώθω τις τελευταίες μέρες με αποκορύφωμα την χθεσινή Μέρα δεν περιγράφεται.... Κομπιάζω... τρέμουν τα δάχτυλα μου... Βουρκώνω.. !!!

Από το πρωί συνέχεια Κλαίω... Κλαίω όπως έκλαιγα τότε που έγραφα την Ανάρτηση για τον Πατέρα μου. Τέτοια Συγκίνηση Νιώθω.... Τόσο Μεγάλη...

Σε μερικές μόνο μέρες εξαργύρωσα Όλα τα Μοναχικά μου Βράδια, όλα τα κακοτράχαλα Μονοπάτια που έχω Ματώσει διαβαίνοντάς τα... Όλο τον Πόνο που ένιωσα να διαπερνά την Ψυχή μου....



Σε μερικές μόνο Ημέρες...


Και ήρθε, σαν το Ελιξήριο σαν το Θαυματουργό Φάρμακο που γιατρεύει το Τυφλό .... Τον Ανάπηρο και τον Ξανακάνει μικρό παιδί, ένα τηλέφωνο 2 ωρών... που αν δεν υπήρχε ανάγκη να το σταματήσουμε, και το αφήναμε μπορεί και να διαρκούσε και μέρες Ολόκληρες !!!

Τι να πεις σε 2 ώρες... Πως να χωρέσεις όλα αυτά τα συναισθήματα που φιλούσες στο Πουγκί σου για να δώσεις με τόση χαρά αναποδογυρίζοντας το ???

Άδειασε το Πουγκί μου εχθές .... Άδειασε. Δεν με νοιάζει που έχει μείνει Άδειο... γιατί αυτό είναι Ευτυχία !!! Όταν μπορείς να Αδειάζεις απ' όλα αυτά τα Συναισθήματά, που τόσο καιρό πιέζαν ασφυκτικά την Καρδιά σου και την Ψυχή σου νιώθωτας πως θα Εκραγείς πως θα......... Αυτοαναφλεγείς !!!

Άδειασα και από τα δάκρυά μου που όπως λέω στο " Άσε το Δάκρυ σου " ... Κλικ Εδώ... μου ξεπλύναν της Ψυχής μου τις Ακάθαρτες Πληγές !!!

Δεν έχω να πω τίποτα Άλλο παρά να βάλω ένα Καταπληκτικό Τραγούδι που πότιζε τις νεανικές μας καρδιές για να μπορούν πάντα να Ανθίζουν....

Και δεν είναι Καθόλου Τυχαίο ... Έχει Απόλυτη Σχέση με Όλα τα Προηγούμενα !!!!!!



Σε Ευχαριστώ Ελένη, που εχθές με πήρες από το χέρι, το κράτησες δυνατά και μου "Είπες"......

.....Όταν θα νιώθεις μοναξιά
όταν το σπίτι θα 'ναι άδειο
θα 'χεις εμένα συντροφιά
και θα σου δίνω εγώ κουράγιο


Όταν μαυρίζει ο ουρανός
όταν παγώνει η αγκαλιά σου
κι όταν σε πνίγει ένας λυγμός
εγώ θα έρχομαι κοντά σου

Μονάχα εσύ να 'σαι καλά
μη δω στα μάτια σου ούτε δάκρυ
μπορεί να ζούμε χωριστά
μα τότε ζήσαμε μια αγάπη

Να 'σαι κορίτσι μου καλά
κι όταν ζητάς τον άνθρωπό σου
θα είμαι κάπου εκεί κοντά
ο φύλακας ο άγγελός σου





Αν σου ραγίζει την καρδιά
κι αν μόνη θέλει να σ' αφήσει
πες του πως κάποιος μια φορά
αληθινά σ' είχε αγαπήσει

Μονάχα εσύ να 'σαι καλά
μη δω στα μάτια σου ούτε δάκρυ
μπορεί να ζούμε χωριστά
μα τότε ζήσαμε μια αγάπη

Να 'σαι κορίτσι μου καλά
κι όταν ζητάς τον άνθρωπό σου
θα είμαι κάπου εκεί κοντά
ο φύλακας ο άγγελός σου

Στίχοι: Ελένη Ζιώγα
Μουσική: Αντώνης Μιτζέλος
Πρώτη εκτέλεση: Γιάννης Κότσιρας




Share to Facebook (Αν θέλετε να κάνετε Share μόνο τη συγκεκριμένη Ανάρτηση, τότε κάνετε κλικ στον Τίτλο της και μετά πατάτε το κουμπί του Share)

Bookmark and Share
Για σχόλια πατήστε στην λέξη .... " σχόλια "

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

... το τραγούδι είναι αγαπημένο ... αυτό που περιγράφεις όμως είναι μοναδικό ... Θέε μου πόσο όμορφα νιώθει κανείς διαβάζοντας σε ... !
Vaso Tsikou
( γράφω και το όνομά μου γιατί η ασχετοσύνη μου δεν μου επιτρέπει να βρω τρόπο να κάνω το σχόλιό μου σωστά )