********* ********************** DSV Blog: Πόσα κιλά Μαγκιά είναι το No-name ???

Πέμπτη, Νοεμβρίου 26, 2009

Πόσα κιλά Μαγκιά είναι το No-name ???


Μέχρι πριν από μερικές ημέρες είχα αποκλείσει τα Σχόλια στο Blog μου γιατί όπως χαρακτηριστικά έλεγα σε μια προηγούμενη Ανάρτηση μου " Γι αυτό έβγαλα τα σχόλια από το Blog μου γιατί κάποια Ανώνυμα Τσαμπουκαλάκια… πετούσαν Χυδαιότητα που δεν την αντέχω ".

Πριν από λίγες μέρες λοιπόν, ξαναέβαλα την επιλογή των Σχολίων στο κάτω μέρος της Ανάρτησης. Τώρα όμως έμαθα, δεν την ξαναπατάω. Το έκανα με τέτοιο τρόπο ώστε να ελέγχω το σχόλιο και μετά να επιτρέπω να μπαίνει. Μέχρι τώρα δεν απέρριψα "κανένα". Ευτυχώς ακόμα δεν είδα Χυδαιότητα. Αλλά εκτός από 2 Σχόλια που με πέταξαν στα Ουράνια, και κανά 2 ακόμα που ήταν Γλυκά και Ζεστά τα υπόλοιπα τι να πω... Καλύτερα να μην έμπαιναν ...




Καταρχάς τι να το κάνω το Σχόλιο όταν Γράφει Ανώνυμος. Εκτός αν το Ανώνυμος έχει Πραγματική Σημασία... και σε μερικά έχει και είναι ωραία.

Μόλις έλαβα το εξής Σχόλιο " το ηξερες οτι ηταν και ειναι το αγαπημενο μου συγκροτημα? και βεβαια ο Jon ο αγαπημενος μου τραγουδιστης?? εχω περασει και εγω απο τη φαση της μηχανης με τα μαλλια μου να ανεμιζουν, με τη μονη διαφορα οτι δεν καθομουν στη θεση του οδηγου, αλλα πισω απο τον Jon.....
ακομα και τωρα θα το εκανα...κι ας πηγαιναμε στους καταυλισμους και ας ετρωγα απο χωματινα πιατα, γιατι απλα αυτα τα ταξιδια τα κανεις μονο μια φορα και μονο αν εισαι πολυ τυχερος.... "

Ποιο να ξέρω ρε Φιλενάδα... γιατί αν είσαι Φίλος και καθόσουν πίσω από τον Jon κιόλας (τρομάρα σου) ... ε έτσι περήφανα όπως το λες... πάλι Φιλενάδα Καλά Είπα. Και τι νόημα έχει το μήνυμα αφού Απευθύνεσαι σε Εμένα.. (Blogger) αλλά ως Ανώνυμος. Καλά ρε Ανώνυμε είσαι και Γαμώ τα άτομα... που θα έκανες τέτοιο Ταξίδι. Αλλά να κάνεις τέτοιο Ταξίδι χωρίς να Υπάρχεις (Ανώνυμος) είναι Τζάμπα Μαγκιά.

Θα μου πεις ... " Αφού ήθελα να το πω σε σένα DSV, αλλά δεν ήθελα να εμφανίσω το όνομα μου "... και ρωτάω πάλι... γιατί δεν μου έστειλες στο Inbox του Fb ??? και αν δεν είσαι Fb-Χρήστης.... τότε κατευθείαν στο Προσωπικό Mail μου που το έχω φόρα Παρτίδα να σε χαιρετάει στο Blog ???


Δεν μπορώ να καταλάβω να γράφεις κάτι απευθυνόμενος κάπου... δείχνοντας και ότι και καλά είσαι και Γαμώ τα Άτομα αφού θα έκανες αλλά ήδη Έχεις κάνει ταξίδι όπως ο Bon Jovi και δεν λες ποιος είσαι. Απλά θέλεις να το δεις γραμμένο για να φτιαχτείς ??? Ή τα λες για να τα ακούσει ο Άλλος σου Εαυτός όπως λέει και η Ελένη ???

Πραγματικά δεν βγάζω Νόημα... Αυτό π.χ. το σχόλιο θα μπορούσε να το κάνει η Τρελοκερκυραία φίλη μου Βιβή... αλλά θα το έγραφε με τέτοιο έξυπνο τρόπο που θα της έλεγα μετά... " Άντε Πάγαινε Φύγε ρε... ". Τα κάνει αυτά η Βιβούρα, αλλά τα κάνει τόσο όμορφα ώστε το No-Name είναι το πιο επιτυχημένο Όνομα που θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει !!!

Αλλά χαχαχαχαχα... μια φορά την πάτησε. Ήξερε ότι αν πάρει στο σπίτι στην Αθήνα (όταν σπουδάζαμε) θα το σήκωνα ή εγώ ή ο Αδερφός μου. Έλα που είχε έρθει και ο Πατέρας μου στο σπίτι... Η Βιβούρα δεν το ήξερε... αλλά ούτε ήξερε ότι η φωνή του Πατέρα μου και η Δική μου ήταν ΙΔΙΑ από το τηλέφωνο... (και όχι μόνο ... Όλα ήταν και είναι ΙΔΙΑ και είμαι τόσο Υπερήφανος γι' Αυτόν, και είμαι Σίγουρος και Αυτός από εκεί Ψηλά).

Εγώ έκανα Μπάνιο, ο Αδερφός μου έλειπε... και Ντρτρτρτρτριιιινννννν το τηλέφωνο. Εμπρός ??? Ο Πατέρας μου... Και ακούγετε μία Αλλοιωμένη φωνή .... " Αγάπη μου τι κάνεις σε πεθύμησα Πολύ... (Ευτυχώς που δεν είπε και τίποτα Αισχρό)... Και απαντάει ο Πατέρας μου... Μάλλον η Αγάπη σου ή κάνει Μπάνιο αυτή την Στιγμή ή λείπει από το σπίτι... Αλλά δεν ξέρω ποιος από τους 2 Γ ιούς μου Είναι... χαχαχαχαχαχαχαχα Βιβούρα την πάτησες !!!... και η Ετυμόλογη απάντηση της Βιβούρας..... " Γκράππππππ ".

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Καλά να Πάθεις που ήθελες Πλακίτσες.

Αυτό το παράδειγμα το ανέφερα για να δείξω ότι δεν έχει ΤΙΠΟΤΑ μα ΤΙΠΟΤΑ να κερδίσει ο Κομπλεξικός ή Θρασύδειλος (1η Φωτό) και ο Φοβισμένος ή Θρασύδειλος (2η Φωτό) με την Ανωνυμία... Αν θέλετε Ανωνυμία... κρατήστε το σχόλιο για τον Εαυτό σας. Στο Blog μου μόνο Καλόβολα σχόλια. Μπορεί αντίθετα..ΝΑΙ, αλλά Καλόβολα και με επιχειρήματα... Η Τζάμπα Μαγκιά τουλάχιστον στο Blog μου δεν περνάει. και δεν το κάνω για μένα ... ΤΟ ΚΑΝΩ ΑΠΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΠΡΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ... που δεν είναι υποχρεωμένοι να φάνε όλοι την Κομπλεξίλα και όλα τα Στερητικά σύνδρομα στα Μούτρα.

Ελπίζω να συνεννοηθήκαμε .....

Ααααα, και κάτι Άλλο... Για κοιτάξτε ξανά Καλά την Κάρτα μου .... Δεν ελέγχω ποιος μπαίνει στο Blog μου... αλλά αν θέλω να βρω το κομπλεξικό Τσογλανάκι που εκσπερμάτωσε ηδονικά όλη την Ανασφάλεια που κουβαλάει από τους Γονείς του χρόνια τώρα, νομίζετε ότι δεν μπορώ ??? Οκ, Δοκιμάστε και θα δούμε.... Η Google (που φιλοξενεί τα Blogs) κρατάει όλα τα στοιχεία. Ένα μήνυμα θέλει... και Τσουουουουππ.. τον τσιμπήσαμε ...

Αλλά έχω και άλλες Δικές μου Δυνατότητες !!! Και δεν κωλώνω με τίποτα με τις Πρώτες Χολές να τα ξαναβγάλω γιατί μόνο που έρχονται στο Mail μου, με Ανακατεύουν !!!

Βάζω ένα τραγούδι που το έχω βάλει και σε προηγούμενη Ανάρτηση... αλλά ταιριάζει και απόλυτα με Αυτή !!!

************************************************************************************

ΤΕΛΙΚΑ ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΗΛΙΘΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΠΛΑΚΑ... ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΤΑΣΤΕΙΤΑΙ... ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Dr... ΔΗΛΑΔΗ ΑΥΤΟ ΤΟ ΗΛΙΘΙΟ ΜΥΑΛΟ... ΕΧΕΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ....

ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΛΕΩ ΤΟ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΕ POWER POINT ΤΗΝ ΕΦΤΙΑΞΑ ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΟ ΤΣΕΚΑΡΑ.... ΤΙ ΗΛΙΘΙΑ ... ΤΙ ΗΛΙΘΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ???

ΚΑΛΑ ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΠΟΥ ΤΗ ΛΕΩ ΦΟΙΒΗ (ΝΑΙ ΑΥΤΗ ΑΠΟ ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ)

ΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Υ.Γ. Δεν πειράζει... ήταν μια καλή Ευκαιρία για να γράψω για όλα τα άλλα Ηλίθια σχόλια που έχω λάβει κατά καιρούς... Ευχαριστώ Ηλίθια Φίλη Fibi που μου έδωσες το έναυσμα να γράψω κάτι που ήθελα καιρό αλλά δεν είχα την Ευκαιρία !!!


Καθρέφτης

Μια μέρα ήρθε στο χωριό γυναίκα ταραντούλα
κι όλοι τρέξαν να τη δουν.
άλλος της πέταξε ψωμί
κι άλλοι της ρίξαν πέτρα
απ' την ασχήμια να σωθούν.

Κι ένα παιδί της χάρισε ένα κόκκινο λουλούδι,
ένα παιδί
Ένα παιδί της ζήτησε να πει ένα τραγούδι,
ένα παιδί

Κι είπε ποτέ σου μην τους πεις
τι άσχημοι που μοιάζουν,
αυτοί που σε σιχαίνονται
μα στέκουν και κοιτάζουν.

Κι είπε ποτέ σου μην κοιτάς
τον άλλον μες τα μάτια,
γιατί καθρέφτης γίνεσαι
κι όλοι σε σπαν' κομμάτια.





Μια μέρα ήρθε στο χωριό
άγγελος πληγωμένος.
Τον φέρανε σε ένα κλουβί
κι έκοβε εισιτήριο ο κόσμος αγριεμένος,
την ομορφιά του για να δει.

Κι ένα παιδί σαν δάκρυ ωραίο αγγελούδι,
ένα παιδί
Ένα παιδί του ζήτησε να πει ένα τραγούδι,
ένα παιδί

Κι είπε αν θέλεις να σωθείς
από την ομορφιά σου,
πάρε τσεκούρι και σπαθί
και κόψε τα φτερά σου.

Κι είπε ποτέ σου μην κοιτάς
τον άλλο μες τα μάτια,
γιατί καθρέφτης γίνεσαι
κι όλοι σε σπαν' κομμάτια.




Share to Facebook (Αν θέλετε να κάνετε Share μόνο τη συγκεκριμένη Ανάρτηση, τότε κάνετε κλικ στον Τίτλο της και μετά πατάτε το κουμπί του Share)

Bookmark and Share
Για σχόλια πατήστε στην λέξη .... " σχόλια "

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

... εγώ που είμαι τόόόσο ηλίθια και δεν ξέρω να κάνω επιλογή προφίλ για να φανεί το σχόλιό μου ;
Καταλάθος προχθές ξέχασα να γράψω το όνομά μου (Βάσω Τσίκου) με αποτέλεσμα να είμαι δήθεν ανώνυμη ... ! Μαγκιά δεν είναι η ανωνυμία ... είναι όμως επιλογή ε ;

DSV BLOG είπε...

Επιλογή είναι μόνο όταν γίνεται Από Λάθος λάθος όπως με Εσένα....

Γιατί στα προηγούμενα σχόλια είναι γνωστό ότι Πάντα έβαζες το όνομά σου...

Τα λάθη είναι για τους Ανθρώπους... όσο και Έξυπνοι και να Είναι.

Και ΝΑΙ η Ανωνυμία είναι Επιλογή, αλλά όταν δεν είναι από Λάθος, και είναι Συνειδητή... στο 85 - 90 % είναι Θρασυδειλία !!!

Το 15 - 20 % στις περιπτώσεις Χιούμορ... πρέπει να είναι τόσο έξυπνο το σχόλιο ώστε εμφανώς να αποκλείσει την Πιθανότητα του Κακόβουλου !!!

Ααααα, και να μην είναι Ηλίθιο και Ακαταλαβίστικο όπως της Πάντα Αγαθιάρας Φοίβης (Και μιλάμε για Κολλητή Κολλητή... Τώρα που θα πάω στην Αθήνα σε αυτή θα μείνω !!! Αλλά θα της τα χώσω για να μην Παίζει με το Blog μου).

Το Blog Μου είναι Μόνο για Ευφυείς Επισκέπτες !!!

χαχαχαχαχαχαχαχαχα... Άμα το δει τώρα δεν θα μου ανοίγει....

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

ΦΟΙΒΗ είπε...

AXAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Η ΦΟΙΒΗ ΧΤΥΠΗΣΕ ΞΑΝΑ, ΣΕ ΜΠΕΡΔΕΨΕ, ΕΓΙΝΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΑ?? ΘΑ ΣΟΥ ΑΝΟΙΞΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙΣ!!!