********* ********************** DSV Blog: Νάζια Νάζια μου κάνεις και κολπάκια... (D S V - Song of the Day . . .)

Πέμπτη, Νοεμβρίου 12, 2009

Νάζια Νάζια μου κάνεις και κολπάκια... (D S V - Song of the Day . . .)

Λοιπόν για να τελειώσει η " Πλάκα " και να εξηγηθώ !!! 
Με το Ναταλάκι ξεκίνησε όταν είδα ένα καλοφτιαγμένο βίντεο να τραγουδάει με κάποιον Σέρβο Τραγουδιστή. Μου άρεσε πάρα πολύ. Ήταν καλή παραγωγή, αλλά και το τραγούδι ήταν αρκετά ευχάριστο.
Το Ανάρτησα στο Fb... και να η 1η αντίδραση από μία από τις πιο Φανατικές Αναγνώστριές μου. Στο Στυλ... Εσύ Δημήτρη που βάζεις συνέχεια " Ποιοτική Μουσική " και Τραγουδάρες, μας έβαλες το Τσ.... τη Θάνου ???
Ναι γι' αυτό ακριβώς το έκανα. Για να προκαλέσω... λέγοντας πως όταν βλέπω κάτι καλό, από κάποια που τη θεωρούν Trash, θα το Διαφημίζω για να Δείχνω ότι αν θέλει κάποιος, μπορεί να κάνει Καλά Πράγματα. Αρκεί να απαλλαγεί από την Αλλοτρίωση της ΨευτοShow Biz και του Δήθεν.
Συνέχισε στην Πλάκα... και ψάχνοντας για βιντεάκια από το Ναταλάκι... ΚΟΛΛΗΣΑ. Μου αρέσουν πολύ τα τραγούδια της. Το Στυλάκι δηλαδή. Κάτι μεταξύ RNB και POP....

Και θα την ψηφίσω φέτος στη Eurovision !!!



Το Συγκεκριμένο το 'χω ακούσει από το πρωϊ πάνω από 20 φορές.

Άρα έγινε Το Τραγούδι της Ημέρας.... 
... Νάζια Νάζια μου κάνεις και κολπάκια, ίσως γιατί δεν είδες βέρα ακόμη στα γλυκά σου τα χεράκια !!!







Share to Facebook (Αν θέλετε να κάνετε Share μόνο τη συγκεκριμένη Ανάρτηση, τότε κάνετε κλικ στον Τίτλο της και μετά πατάτε το κουμπί του Share)

Bookmark and Share
Για σχόλια πατήστε στην λέξη .... " σχόλια "

Δεν υπάρχουν σχόλια: