********* ********************** DSV Blog: D S V - Song of the Day (Γιατί δεν έρχεσαι)...

Τρίτη, Νοεμβρίου 17, 2009

D S V - Song of the Day (Γιατί δεν έρχεσαι)...



Αυτό το τραγούδι μου το "Δώρισε" η Lamprini Τ.
Και λέω μου το δώρισε γιατί ουσιαστικά αυτή μου είπε άκουσέ το. Όταν με κάλεσε φιλόξενα στο κανάλι της στο YouTube.... Κλικ Εδώ... διαπίστωσα ότι έχει μεγάλη γνώση σε τραγούδια ας πούμε όπως λένε "Έντεχνα" (Δεν πιστεύω σε τέτοιες Ταμπέλες).
Παρόλο όμως που η Λαμπρινή έχει μεγάλη Γκάμα τραγουδιών στο Μυαλό της, τις μέρες τουλάχιστον που τη γνωρίζω θα βάλει 1 - 2 το πολύ 3 μουσικές Προτάσεις. Έτσι μπορείς να την παρακολουθήσεις και να δεις τι έχει να σου " Πει ".





Γιατί Παρατηρώ το τελευταίο 3μηνο ιδίως στο FB ότι από τότε που όλοι μάθανε τι είναι το YouTube και τι κάνει το Share Αναρτούν .... μπορεί και 50 βίντεο την Ημέρα. Και Αναρωτιμέμαι.... κυρία Τάδε... πως εγώ θα σε παρακολουθήσω και θα δω την Μουσική σου Πρόταση όταν την βάζεις Καπάκι την μία μετά την άλλη ??? Προλαβαίνω ??? Και όταν έχω ακόμα καμιά 20αριά σαν και σένα .... για κάνε τον Πολ/σμο !!!
Άρα το τραγούδι το πολύ ωραίο που είναι κάτι διαφορετικό από τα ακούσματά μου, κατά πάσα πιθανότητα δεν θα το δω και θα το χάσω. Εμ, τότε δεν έχει κανένα σκοπό η αλόγιστη χρήση του YouTube που επειδή το είδες σαν παιχνιδάκι που έμαθες να το χειρίζεσαι... το έχεις ξετινάξει για να δείξεις και στους άλλους ότι το ξέρεις !!!
Έτσι γνώρισα και το " Όταν Χαράζει " από την Tina C. Άλλη μία που κάνει Μετρημένες και Προσεγμένες Προτάσεις. Και κατά 99% τα ακούω όλα όσα μου "Προτείνει".
Και για να εξηγηθώ και εγώ για τις συνεχόμενες Αναρτήσεις μου των τελευταίων Ημερών. Το κάνω επειδή μετά το βίντεο των 200 Αναρτήσεων και μετά την κατασκευή της Σελίδας μου στο FB έκανα περίπου 80 νέους FB-Friends που δεν γνώρισαν τις προηγούμενες Αναρτήσεις. Και τις βάζω για να τους τις γνωρίσω... Και όποια τους κάνει Κλικ... να την Ανοίξουν... Γιατί πάλι και έτσι είναι Αδύνατο να τις δουν όλες... αν και η Λαμπρινή από τα σχόλια που μου κάνει, είδα ότι τις έχει Μελετήσει και όχι απλώς διαβάσει πολλές από αυτές. Και μου κάνει πολύ εύστοχα σχόλια. Προχθές μου έδωσε σε μία Ανάρτηση μία Εντελώς διαφορετική - Γυναικεία προσέγγιση που ούτε καν την είχα φαντασθεί. Πολύ Εύστοχη !!!

Και θέλω να πω κάτι στον Αλκίνοο... που μας το παίζει ποιοτικός, καλό παιδί, καλλιτέχνης και διανοητής....

Ρε Αλκίνοε .....

" Απ' της ψυχής μου το ιερό, ως της ζωής μου το μπουρδέλο " ??? Ντροπή !!! ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ???

Πιπέρι... Πιπέρι !!! Έγινες και εσύ Χυδαίος σαν τον Αισχρό Τζιμάρα !!! Δεν βλέπεις τους άλλους που χρησιμοποιούν ΚαθωςΠρέπει.... Πρέπει.... Πρέπει.... Πρέπει.... Πρέπει.... Πρέπει.... Πρέπει.... Πρέπει.... Πρέπει.... Πρέπει.... Πρέπει.... Πρέπει.... Πρέπει.... Πρέπει.... Πρέπει.... Πρέπει.... Πρέπει.... Πρέπει.... Πρέπει.... Πρέπει.... Πρέπει.... Πρέπει.... Πρέπει.... Πρέπει.... Πρέπει.... Πρέπει.... Πρέπει.... Πρέπει.... Πρέπει.... Πρέπει.... Πρέπει.... Πρέπει.... Πρέπει.... Πρέπει.... Πρέπει.... Πρέπει.... Πρέπει.... ...... Στίχους !!!

Και Πάλι Αίσχος και Ντροπή !!!



Κλείνοντας λοιπόν, θα αναρωτηθώ και Εγώ παρέα με την Λαμπρινή....

Γιατί δεν έρχεσαι ποτέ όταν σε θέλω

τραγούδι άγνωστο κι αγέννητη σιωπή
Πίσω απ'τα μάτια, πίσω απ' της ζωής το βέλο
κρύβεσαι σαν βροχή που στέγνωσε, το ξέρω
νεροποντή που περιμένω μια ζωή
Γιατί δεν έρχεσαι

Μια καταιγίδα θέλω να 'ρθει να ουρλιάξει
όσα δεν είπαμε από φόβο ή ντροπή
στα σωθικά μας και στα μάτια μας να ψάξει
κάθε μας λέξη μυστική να την πετάξει
μέχρι τον ήλιο ν' ανεβεί και να τον κάψει
Γιατί δεν έρχεσαι
Γιατί δεν έρχεσαι ποτέ
Γιατί δεν έρχεσαι ποτέ όταν σε θέλω





Γιατί δεν έρχεσαι ποτέ όταν νυχτώνει
όταν κρατιέμαι σαν χερούλι απ' το ποτό
απ' το ποτό της φαντασίας μου που με λιώνει
κάθε γουλιά του καίει σαν πάγος και σα χιόνι
κι ανατινάζει του μυαλου μου το βυθό
Γιατί δεν έρχεσαι

Μια καταιγίδα θέλω να 'ρθει να μας πνίξει
σ' ένα τραγούδι που δεν έγραψε κανείς
Ο,τι δεν γίναμε ποτέ να μην το δείξει
Να 'ναι γιορτή, την αγκαλιά της να ανοίξει
στην ανημπόρια της χαμένης μας ζωής
Γιατί δεν έρχεσαι
Γιατί δεν έρχεσαι ποτέ
Γιατί δεν έρχεσαι ποτέ όταν σε θέλω

Απ' της ψυχής μου το ιερό
ως της ζωής μου το μπουρδέλο
χτίσε μια γέφυρα να πάω και να 'ρθω
Γιατί δεν έρχεσαι ποτέ, ποτέ όταν σε θέλω
κλείσε τα μάτια μου και έλα να σε δω
Γιατί δεν έρχεσαι
Γιατί δεν έρχεσαι ποτέ
Γιατί δεν έρχεσαι ποτέ όταν σε θέλω


Στίχοι: Αλκίνοος Ιωαννίδης
Μουσική: Αλκίνοος Ιωαννίδης
Πρώτη εκτέλεση: Αλκίνοος Ιωαννίδης




Share to Facebook (Αν θέλετε να κάνετε Share μόνο τη συγκεκριμένη Ανάρτηση, τότε κάνετε κλικ στον Τίτλο της και μετά πατάτε το κουμπί του Share)

Bookmark and Share
Για σχόλια πατήστε στην λέξη .... " σχόλια "

3 σχόλια:

Unknown είπε...

Αυτο το τραγούδι; με κάνει κομμάτια. με περιγράφει. το λατρεύω όσο το σιχαίνομαι. το έχω ανεβάσει στο fb. Kai δε μ αρέσει κι ο Ιωαννίδης. Αλλά...

Unknown είπε...

με περιγράφει αυτο το τραγούδι. το λατρεύω όσο το σιχαίνομαι. το έχω ανεβάσει στο fb. ΚΑΙ δε μ αρέσει ο Ιωαννίδης. αλλά...

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Καλημέρα
Με έβαλες σε σκέψεις τώρα σχετικά με τα τραγουδια..
"Ανεβάζω"τραγουδια που μου θυμηζουν κάτι , ή για να κοροιδεψω κάτι ή να στειλω μήνυμα κάπου..
και όχι για να δείξω την μουσική μου παιδεία..
τώρα θα μου πείς τί φταίει ο άλλος!!
Ε! αυτό δεν το είχα σκεφτεί..
Θα το δουλέψω στο μυαλό μου και θα δώ τί θα κάνω..
Καλή σου μέρα..