********* ********************** DSV Blog: Μα εγώ δεν βλέπω πια κανέναν να γίνεται έξαλλος...

Σάββατο, Ιουνίου 19, 2010

Μα εγώ δεν βλέπω πια κανέναν να γίνεται έξαλλος...

Δεν γουστάρω τη δήθεν χαρά.

Δεν αντέχω ούτε τα «φαγητά» με παρέες

Και με τους νέους είμαι απόλυτος…

μόδες, τραγούδια και ξεσαλώματα δεν με αφορούν καθόλου

Και βαριέμαι όλους αυτούς που κάνουν τους ηθικούς…

ενθουσιασμένοι με την ιερότητα της συζυγικής ζωής.



Και μετά είναι οι γκέι με όλα τους τα δίκια

όμως εγώ δεν μπορώ να ανεχτώ… την επιδειξιομανία τους

Δεν γουστάρω αυτούς που τα παίρνουν

και μετά κάνουν τον επαγγελματία του κοινωνικού συμφέροντος

Όσοι κερδοσκοπούν εις βάρος αρρώστων, ανήμπορων,

τοξικομανών και ηλικιωμένων, είναι πραγματικοί Εγκληματίες !!!

Μα εγώ δεν βλέπω πια κανέναν να γίνεται έξαλλος,

μ΄ όλους αυτούς που έχουν προσαρμοστεί με αυτή την καινούρια ράτσα.



Η δική μου γενιά έχει χάσει… ( Πηγή : Άρθρο του Κιμούλη στη Mediasoup )

Πόσο πολύ με εκφράζουν αυτοί οι στίχοι ? Το έχω ξαναπεί και παλιότερα. Νιώθω ευτυχής που τώρα τελευταία βρίσκω αρκετά πράγματα που με εκφράζουν και αντιπροσωπεύουν.


Δεν το κρύβω, υπήρξαν στιγμές που ένιωθα άσχημα για τον θυμό μου. Υπήρξαν μερικοί που τον καταδίκαζαν πιστεύοντας σε άλλου είδους προσέγγιση των πραγμάτων. Οι περισσότεροι (αν όχι όλοι) όμως βγάζουν τον θυμό τους αλλιώς, ύπουλα, απροειδοποίητα και συνήθως με ένα "αθώο" πέπλο ευγένειας, το οποίο όμως είναι τόσο αραχνοΰφαντο, που φαίνεται όλη η κρυμμένη υποκρισία.

Αυτές τις μέρες νιώθω άσχημα που δεν θύμωσα τόσο πολύ. Ίσως αν θύμωνα παραπάνω... τα πράγματα γύρω μου να ήταν λίγο καλύτερα. Αλλά από ένα σημείο και πάνω εξαντλείσαι. Θες να κρατήσεις λίγες δυνάμεις για να μπορείς να συνεχίσεις.

Ένιωσα όμως απενεχοποιημένος όταν άκουσα κάποιον με έργο σεβαστό στην ζωή του, στην ερώτηση " Θυμώνετε ? " να απαντά "Έχω γεννηθεί θυμωμένος. θα έπρεπε να ήμουν πολύ λαμόγιο για να μην θυμώνω".

Όπως ένιωσα απενεχοποιημένος με τον Γ. Κιμούλη και την ανάρτησή του με αυτό το υπέροχο τραγούδι. Και τώρα τελευταία γούσταρα πάρα πολύ τον Τσαμπουκά που έβγαλε ο Π. Τατσόπουλος για το "Γαμήλιο Πάρτι" του Αβέρωφ... Κλικ εδώ. Μακάρι να είχα την Μαγκιά να τα έχωνα και εγώ έτσι.


Τώρα βέβαια βλέπω παντού εξοργισμένους ανθρώπους να φωνάζουν και να μαλώνουν και να ζητάνε τα κλεμμένα από αυτούς που τα κλέψανε. Στην ερώτηση "Ποιοι από τους πολιτικούς φταίνε".... απαντάνε "Όλοι. Όλοι θέλουν κρέμασμα στο Σύνταγμα".

Μήπως αν φωνάζανε λίγο πριν να γίνουν όλα αυτά θα προλαβαίναμε το κακό ? Μήπως τώρα είναι κάπως αργά.... για ισοπεδωτικούς χαρακτηρισμούς που δεν οδηγούν πουθενά ?

Αλλά πριν είχαν βολευτεί όλοι στην ασυδοσία. Και οι λίγοι που θυμώνανε και φωνάζανε ήταν γραφικοί και φωνακλάδες.


Αυτοί οι γραφικοί και θυμωμένοι φωνακλάδες δεν είχαν ΠΟΤΕ προσαρμοστεί με αυτή την ράτσα.






Share to Facebook (Αν θέλετε να κάνετε Share μόνο τη συγκεκριμένη Ανάρτηση, τότε κάνετε κλικ στον Τίτλο της και μετά πατάτε το κουμπί του Share)

Bookmark and Share
Όσοι θέλετε να γράψετε την γνώμη σας ... πατήστε στο "σχόλια".

Δεν υπάρχουν σχόλια: